fredag 6 maj 2011

Stamp of the week

Hi all you happy stampers

Its Friday again, I don’t understand where the time flies; I swear my week is not seven days! It can’t be! It just feels like its Friday all the time, not that I'm complaining :) 

Anyway we have a new stamp for you to try and win. The stamp this time is this beautiful  Gladiolus, a stamp that can be used to many occasions and in lots of different colours.

Most of you probably know the drill, leave a comment on this post This week you will have one extra day to leave it because  we (the design team) is having a little get-together this weekend so the winner won’t be drawn until Monday! :) So leave the comment before Monday 9/5 10.00 GMT +1.

Here is some inspiration from the Design Team:





Hope you want to join us in our lottery for a chance to win this wonderful stamp and I hope to see you back tomorrow when we reveal the project of the week.
Lots of love

16 kommentarer:

  1. Vilka fina alster!!!! Gillar den stämpeln massor!!

    SvaraRadera
  2. underbar stämpel. härliga kort.

    SvaraRadera
  3. Fin stämpel passar hemma hos mig....♥

    SvaraRadera
  4. En fin ch användbar stämpel. Jag håller tummarna för att den hamnar i min samling. Gillar era stämplar skarpt och att man kan använda motiven till mycket.

    SvaraRadera
  5. underbar stämpel som gärna får flytta hem till mig

    SvaraRadera
  6. Vilka fina kort ni gjort med denna ljuvliga stämpel. Den får mer än gärna flytta hem till mig =) /Sofia C

    SvaraRadera
  7. Riktigt vacker stämpel. Gladiolus blommar precis när min man fyller år. Blomstämplar är alltid så användbara , passar till allt och alla. Fina förslag ni visar.......oh det lila !!!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Jätteanvändbar stämpel som man gärna vinner!! Jag tar en lott!!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  9. Vilken mysig stämpel :) den får gärna flytta hem till min lilla samling :) jättefina alster ni gjort!

    SvaraRadera
  10. Såååå.... underbar blomma!! Klart man vill vinna den!
    Och så många fina kort ni gjort! Man blir riktigt sugen att göra nå´t!
    Kramizz

    SvaraRadera
  11. En underbar stämpel såhär i sommarvärmen:)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.