onsdag 25 maj 2011

Vävd korg




Jag blev riktigt inspirerad av San´s tisdagstips så jag gjorde mig en vävd korg efter hennes beskrivning som du finner i inlägget nedan. Det var lilla julafton igår när ett kuvert med ett gäng av de nya stämplarna låg i brevlådan:)
Jag har använt 2 av de nya stämplarna på korgen och de heter:
"Idag ska du firas T04"
"Grattis, mörk bakgrund T108" Denna dymotext är just nu min favorit:)

I was really inspired by San's Tuesday tip so I made myself a woven basket with her description that you find in the post below. There was little Christmas yesterday when an envelope with a bunch of the new stamps were in my mailbox:)
I've used two of the new stamps at the basket and they are called:
"Idag ska du firas T04"
"Grattis, mörk bakgrund T108" This dymotext is currently my favorite:)

Kram/Hugs Tesa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.