fredag 27 maj 2011

Stamp of the week

Hi all!

Friday and time for stamp of the week again!! Don’t you just love Fridays! :) Not only the last day of the working week for many, you also have the chance to win a stamp :) This week the stamp in question is Text with rose. There is lots of different things you can do with it as you can see down below. Either use it by itself or for a background to another stamp as Bili done or together with some other stamp as me and Jaana done.



Anyway just leave a comment on this post before Sunday 10.00AM (+1 GMT) and that’s it nothing more you need to do! :)



Here is some inspiration with what you can do with the stamp but I’m sure all of you can come up with hundreds of other things to use it for.


Lilla 07an

 Teolinda

 Jaana

 Elke
Bili


 Madame Ink

 Good luck and hope to see you back tomorrow when we have project of the week.

Lots of hugs


19 kommentarer:

  1. Läcker stämpel :)

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar fin stämpel. Snygga alsters ni har gjort. Gillar stämplen verkligen mycket.

    SvaraRadera
  3. Oh my good!!! Hur fin får en stämpel vara egentligen. Säger bara vill ha, vill ha!
    Ska hålla tummar och tår för att jag har turen med mig den här veckan.
    Vilka fina alster ni har gjort, man riktigt känner hur det börjar spritta i den kreativa ådran :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fräcksrämpel den passar till det mesta.

    SvaraRadera
  5. En helt underbar stämpel som man skulle kunna göra många fina alster med :) En stämpel som som får inspirationen att flöda!

    SvaraRadera
  6. Snygg stämpel, mycket användbar :)

    SvaraRadera
  7. Wow! Äger faktiskt inte en enda textstämpel, så jag skulle ta riktigt bra hand om den ifall den fick flytta hem till mig! ;-)
    Kram
    //cattie

    SvaraRadera
  8. Åh, så fin stämpel. Nu håller jag tummarna.

    Ha en bra helg
    Johanna

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig stämpel. Fick flera idéer när jag såg den

    SvaraRadera
  10. Den var verkligen fin....♥

    SvaraRadera
  11. Jättefint med både texten och rosen.
    Ha en skön helg . Kram Eva

    SvaraRadera
  12. Jättefin stämpel. Önskar man har tur.

    SvaraRadera
  13. jättefin och användbar stämpel. Den får gärna flytta hem till mig;-)

    SvaraRadera
  14. Hej
    En jättefin stämpel!!

    Annethe

    SvaraRadera
  15. En sån snygg stämpel vill jag gärna ha i min ägo
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  16. härlig stämpel till mycket.
    //Zora
    lofquisten.blogspot.com

    SvaraRadera
  17. jaa tack den skulle jag vilja ha!!!

    SvaraRadera
  18. Åh den här skulle jag gärna vilja vinna! Så vacker och jag som älskar rosor.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.