fredag 20 maj 2011

Stamp of the Week - Gate

Hi all!
It's that time of week again, time to give another stamp away!!! :)
This week we all used this gate on our projects:
And if you like it and want a chance of getting it for FREE, just leave us a comment before noon on sunday! We'll announce the winner on sunday evening.

Now on to the inspiring work of our design team:

MiaT
made a wedding card using the gate on the inside.

Nettan
 A bit of romance underneath a street light...

Bing
made a very cute teddy bear card...

Benita
made a good luck card.

Petra's
card, I just love her cartoon style colouring...

San
And last, my own, "no special occasion, just for a friend" card:

Of course you can buy all the stamps we've used in the shop, and don't forget that we've just released new stamps and as an extra treat, Stämpelkällan are giving one lucky customer (who places an order during this week, ends sunday the 22:nd) their whole order for free!!!

Come back tomorrow and check out what we've been doing when we're not making cards (turns out we're a whole bunch of card makers just aching to be challenged...)!

34 kommentarer:

  1. Den stämpeln gillade jag, vad mycket fint man kunde använda den till!!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar stämpel och så användbar :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vilken alldeles underbar stämpel. Den skulle komma att trivas hos mej, och få jobba ordentligt! Men jag skulle ta väl hand om den, om den fick flytta hit!

    Hoppas, hoppas på lite tur idag!!!!

    SvaraRadera
  4. Jättefin stämpel. den vill jag gärna vinna. Fina kort också. =)

    SvaraRadera
  5. vilken härlig och användbar stämpel och vilka underbara kort ni har gjort. Bara att hoppas på lite tur också!

    SvaraRadera
  6. Så många vackra kort!! Tycker mycket om stämpelmotivet - så användbart!

    SvaraRadera
  7. Fina kort ni har gjort med en fin stämpel.....♥

    SvaraRadera
  8. Åh vilken otroligt söt stämpel och vad många fina inspirationsalster!!

    SvaraRadera
  9. Denna stämpel gillar jag jätte mycket. Man kan använda den till så otroligt mycket och annorlunda. Korten ni gjort är super fina.

    SvaraRadera
  10. En riktigt fin och användbar stämpel till många tillfällen.
    Den gillar jag

    SvaraRadera
  11. Superfin stämpel, passar till så mycket. Håller tummarna.

    Ha en bra helg
    Johanna

    SvaraRadera
  12. Hello Lady's,
    fantastic work that you have done!!!

    Hugs
    Tiggerchen

    SvaraRadera
  13. Å vilken fin stämpal. Och så användbar kan ju ha den till massor.

    SvaraRadera
  14. Att man kan göra så olika kort med samma stämpel. jättefina var dom allihop.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  15. Det ryktas ;-) om bröllop i släkten. Den stämpeln skulle passa bra till det.

    SvaraRadera
  16. Mycket fin stämpel, den får gärna flytta hem till mig;-)

    SvaraRadera
  17. Härlig stämpel, den får gärna flytta hem till lilla mig.

    Kram Johanna.

    SvaraRadera
  18. Jättefin stämpel som jag tror kan vara användbar till många olika motiv.

    Sofie

    SvaraRadera
  19. Vacker stämpel, fin att ha till många projekt!

    SvaraRadera
  20. Men åhhh så fint det kan bli med ett litet staket =)
    önskar också en trevlig helg!
    Kram//Y

    SvaraRadera
  21. En stämpel till många olika högtider. Hm undrar hur den skulle se ut med snö på??? Den får gärna hamna oss mig, så får jag testa :O) Tack för all inspiraton!!

    SvaraRadera
  22. Gillar stämpeln, ni visade verkeligen att man kunde använda den till mycket!

    SvaraRadera
  23. Men wow vad mycket snyggt man kunde göra med den stämplen. Bara VILL ha!!! Norpar en lott och hoppas på jättetur :)

    SvaraRadera
  24. Härlig stämpel :-) Passar ju bra till bland annat alla brudkort som ska göras

    SvaraRadera
  25. Ännu en fin stämpel från er

    SvaraRadera
  26. Åh, så fin! Den vill jag ha *håller tummarna*

    SvaraRadera
  27. En fin stämpel som jag skulle ha glädje av

    SvaraRadera
  28. Hejsan

    Denna stämpel är kanonfin!!!

    Annethe

    SvaraRadera
  29. Carola Johansson22 maj 2011 kl. 01:34

    Vilken snygg stämpel!!

    Carola

    SvaraRadera
  30. Jättemysig stämpel! Hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  31. Åhh...! vilken underbar stämpel! Är ju perfekt till maskning & passar tillsammans de flesta stämplarna!!
    kramizz//

    SvaraRadera
  32. What a lovely image! And such lovely artwork all!!

    SvaraRadera
  33. Vilken vacker stämpel! Den passar så bra... ja til allt! Jag ser framför mig, bebis, inbjudan, bröllop och ja och för inte tala om att man även kan använda den på LO s. Åh, nu håller jag både fingrar och tår!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.